Dragoș Anastasiu a lansat oficial TravelBrands

Omul de afaceri Dragoș Anastasiu, fost președinte al ANAT și proprietar al Grupului Eurolines, dezvoltă un nou brand de agenții de turism, TravelBrands, pe care și-a propus ca în următorii doi ani să-l aducă, cu 40 de sedii, în topul primilor cinci jucători din domeniu la nivel național. Acest brand se adaugă TUI TravelCenter, cel mai mare lanț de agenții de turism din România, deținut tot de Dragoș Anastasiu, și își propune să atragă clienții cu venituri sub medie.

TravelBrands este un hypermarket de turism care adună ofertele tuturor brandurilor turoperatorilor din România și din Germania într-o singură agenție. Diferit față de TUI TravelCenter, în ofertele promovate de TravelBrands este faptul că reunește toate tipurile de servicii turistice existente în piață, dar se adresează clienților cu orice fel de bugete. Astfel, turistul care vrea să compare mai multe oferte și mai multe prețuri ale turoperatorilor români pentru o destinație anume, le poate găsi pe toate în același loc.

Deja au fost deschise șase agenții TravelBrands în România, dintre care două în București (Plaza Mall și Sun Plaza) și celelalte în Cluj, Drobeta-Turnu Severin, Târgu Jiu și Vaslui, iar în următorii doi ani planul de business include ca numărul acestora să ajungă la peste 40, plasând, astfel, TravelBrands în primii cinci jucători din piață. În afara sediilor, ofertele agenției pot fi găsite și online, pe site-ul www.travelbrands.ro

Tot în planul de business pentru anii viitori există și varianta unui model de franciză.

“Am deschis primul TravelBrands ca să venim în întâmpinarea turiștilor, la care TUI TravelCenter, brandul nostru consacrat de turism, nu ajungea dintr-un motiv sau altul. Am intrat într-un mall, unde eram deja prezenți cu o agenție TUI TravelCenter și am identificat un spațiu care se potrivea pentru o agenție de turism. Așa am deschis primul TravelBrands. Strategia noastra de dezvoltare era deja stabilita: două branduri turistice, unul poziționat medium high, cum este TUI, și altul poziționat medium low, cum este TravelBrands, pentru bugete medii și mici. Vindem pachete de la toate agențiile importante și le promovăm inclusiv logo-urile in vitrină”, a declarat Cosmin Marinof, directorul de vânzări al TUI TravelCenter.

În agențiile TravelBrands deschise până acum s-au vândut cel mai mult vacanțe de vară în Grecia, Turcia, Bulgaria, România. Agenția este prezentă cu stand propriu și la Târgul de Turism al României, care se desfășoară în București, la Romexpo, între 15 și 18 noiembrie. “În acest moment, turișii care cumpără vacanțe pentru la vară pot găsi cele mai mici tarife, pentru că acum sunt early booking-urile maxime”, a afirmat Cosmin Marinof.

Strategia de dezvoltare a TravelBrands vizează, în principal, extinderea în orașele mai mici din țară, în care nu e prezent TUI TravelCenter. “Și la TravelBrands suntem tot noi, cei de la TUI TravelCenter, care scriem o altă poveste de succes în turism, la aceeași calitate, pentru ca toți românii, indiferent de venit, să ne găsească peste tot și să poată călători”, a mai spus Cosmin Marinof.

Adauga un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*