Primul charter marca TUI cu plecare din Romania, un produs NOVA Travel in colaborare cu TUI Turcia si Pegasus Airline

In 2011 Grupul Eurolines si-a indeplinit strategia de business propusa, aceea de a aduce pe piata romaneasca cel mai important jucator mondial din industria turistica – TUI Travel.
In 2012, NOVA Travel, tour-operatorul din cadrul Grupului, implineste anticipat promisiunea facuta publicului din Romania in septembrie anul trecut lansand primul charter operat in parteneriat cu TUI Turcia si compania aeriana Pegasus. Destinatia aleasa – TURCIA.
Produsul se caracterizeaza printr-o selectie a celor mai cerute si apreciate hoteluri din statiunile Kemer, Antalya, Lara si Belek, incepand cu hoteluri de 3*+ si mergand pana la cele de 5*. Fiecare hotel are ratinguri obtinute atat de la clientii romani, cat si de la cei germani, dupa criteriile: mancare/bauturi, sport/fitness, amuzament si facilitati pentru copii, Turcia fiind, in primul rand, o destinatie de familie.
Siguranta primului charter marca TUI este data de catre numele care au creat acest produs – Grupul Eurolines Romania, tour-operatorul TUI Turcia si compania turca Pegasus Airlines, parteneri care pun pe primul plan respectarea programului prezentat.

Orice pachet achizitionat in perioada de Inscrieri Timpurii sau in afara acesteia se bucura de aceleasi atribute de siguranta si calitate.
Avantajul achizitiei din timp a pachetului turistic o reprezinta pretul redus care este platit la cumparare. Un avantaj mai putin vizibil, dar la fel de important, este faptul ca turistul are siguranta hotelului preferat in destinatia de vacanta aleasa si poate beneficia de atuurile unei planificari timpurii (a concediului, a bugetului de cheltuieli in perioada excursiei, etc.). Posibilitatea achitarii in rate cu dobanda 0 face ca acest pachet turistic sa fie si mai atractiv, pe langa facilitatea obtinerii sale.
Toate aceste avantaje prezentate mai sus sunt 100% valabile doar atunci cand pachetele turistice provin de la agentii de turism cu nume solide, recunoscute pentru seriozitatea lor pe piata turistica.
O vacanta cumparata in perioada de Inscrieri Timpurii reprezinta, practic, o creditare a clientului fata de furnizorul de servicii turistice. Atentie in cine investiti increderea si banii dvs.!
Momentul in care este lansat produsul charter marca TUI cu destinatia TURCIA este cel mai bun pentru a oferi clientului exigent, obisnuit cu vacante de calitate, un pachet sigur si garantat. Din 2012 TUI va contribui la ridicarea gradului de satisfactie a turistului din Romania. Este primul pas catre universul “WORLD of TUI” al carui obiectiv – acela de a asterne un zambet pe fata fiecarui client – vine mai aproape de turistii romani.
Pentru anul acesta estimam un numar de aprox. 3.500 de turisti care vor achizitiona produsul Charter TUI Turcia, urmand ca numarul lor sa cresca pana la 15.000 de persoane, in 2015.
Produsul va fi disponibil atat in reteaua de distributie Eurolines, retea ce va imbraca hainele brandului TUI Travel Center, cat si in reteaua de parteneri NOVA Travel.
Informatii despre statiuni
KEMER
Localizat la 40 km sud de Antalya, la poalele Munţilor Taurus, unde marea se îmbină spectaculos cu muntele, având întinse plaje cu pietricele amestecate cu nisip. Regăsim hoteluri repartizate pe mai multe localităţi: Kemer, Tekirova, Camyuva, Kiris, Beldibi, Göynük. Golful cu vegetaţia bogată, alături de numeroasele baruri, restaurante, magazine, fac din Kemer una dintre cele mai populare staţiuni de pe Riviera Turcească. În zona Kemer puteţi admira numeroase atracţii turistice precum oraşul antic Phaselis cu cele 3 porturi naturale şi oraşul antic Olympos.
ANTALYA
Oraşul Antalya este capitala zonei mediteraneene, având peste 1,5 milioane de locuitori.
Printe cele mai importante atracţii turistice se numără: centrul istoric al oraşului (Kaleici), muzeul Antalya, considerat unul dintre cele mai reprezentative muzee arheologice din lume, Poarta Împăratului Hadrian, (construită în secolul II Î.Hr), moschei, dar şi plajele Konyaalti şi Lara, renumite pentru frumuseţea lor şi pentru apa limpede. În apropierea oraşului se regăsesc importante atracţii culturale precum oraşele antice Perge, Aspendos, Termessos.
LARA
Este cea mai tânără zonă turistică aflată în plină dezvoltare, situată în continuarea oraşului Antalya, la cca 10 km de centrul acestuia. Se remarcă prin plaje întinse cu nisip fin, ape limpezi, puţin adânci (recomandate pentru familiile cu copii), hoteluri luxoase care prin tematica originală abordată, arhitectura şi designul lor amintesc de Las Vegas, unde sunt reproduse numeroase locuri faimoase din toată lumea.
BELEK
O staţiune în plină ascensiune, localizată la 40 km de oraşul Antalya, întinsă de-a lungul unor păduri de pini şi eucalipt, cu plaje de nisip fin.
Se remarcă prin numeroasele hoteluri de lux întinse pe suprafeţe impresionante, având nenumărate facilităţi atât pentru adulţi cât şi pentru copii. De asemenea, terenurile de golf sunt o emblema pentru Belek, atrăgând an de an pasionaţii acestui sport, precum şi competiţii prestigioase în acest domeniu. Alte sporturi practicate sunt surfing, schi nautic, rafting, sailing, snorkeling, scufundări, etc.
Informatii suplimentare
Despre Grupul Eurolines
Grupul Eurolines, din care fac parte 14 companii din Romania, Germania si Rep. Moldova, estimeaza pentru 2011 o crestere de aproximativ 22%, ajungand astfel la o cifră de afaceri de 200 de milioane de lei. 67% din cifra de afaceri a grupului o reprezinta activitatea companiei TOURING EUROPABUS, firma care detine retelele de agentii de turism Eurolines si TUI Travel Center.
Cele mai dinamice trei companii din Grup in 2012 sunt:

  •  TOURING EUROPABUS, cu o crestere de 32%. Din cifra de afaceri inregistrata de retea pana la data de 31.10.2011 estimam ca anul 2011 se va incheia la o valoare de aproximativ 133 milioane lei. Motorul principal al acestui trend ascendent il constituie vanzarile de turism care le-au depasit pe cele din 2010 cu 60%!
  •  NOVA Travel, tour-operatorul Grupului, va incheia anul cu o crestere de + 21,5%;
  •  TOURING RENT AUTO, care opereaza in piata sub brandul Payless, estimeaza cresterea pe 2011 la 30%.

Despre TUI Travel
TUI Travel PLC operează în 180 de tari, are aproximativ 30 de milioane de clienti anual si peste 71.000 angajati. La nivel mondial compania are trei departamente principale: TUI Travel, TUI Hotels and Resorts si Cruises. Cifra de afaceri a Grupului TUI se ridica la 19 miliarde de euro.

Adauga un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>