eg_home

Dragoş Anastasiu, Preşedinte Eurolines Group

Înn spiritul implicării şi angajamentului, ne dorim să mai facem un pas înainte pentru maturizarea companiei noastre: să devenim un centru de excelenţă în domeniul transportului şi turismului prin oferirea de experienţe de neuitat clienţilor noştri.Acest lucru înseamnă să construim împreună o cultură a serviciilor şi performanţei. O cultură care să încurajeze obţinerea de performanţe predictabile şi în care colaboratorii implicaţi şi cu performanţă excelentă să fie apreciaţi şi recompensaţi, iar clienţii noştri să beneficieze de servicii cu o plus-valoare semnificativă, pe care să o înţeleagă şi să o răsplătească.

Cultura serviciilor superioare

kaufmanAplicand principiile exprimate de Ron Kaufman actionam cu scopul de a crea valoare altcuiva. Iata esenta tuturor afacerilor, organizatiilor si carierelor de success.
Sunt 27 de capitole, care se citesc usor si care arata drumul catre o noua cultura a serviciilor superioare, modalitatea de constructie, invatarea si propulsarea spre excelenta.

 

Despre Grupul Eurolines

GRUPUL EUROLINES, din care fac parte 20 de companii din România, Germania şi Republica Moldova, a înregistrat în  T1 2014 o creştere de 48 % a cifrei de afaceri faţă de T1 2013.

70% din cifra de afaceri a Grupului a reprezentat-o activitatea companiei TOURING EUROPABUS ROMÂNIA, firma care detine retelele de agentii de turism Eurolines si TUI TravelCenter.

În 2014, strategia Grupului Eurolines România se axează pe consolidarea liniilor de business, a poziţiei de lider pe piaţă şi pe dezvoltarea afacerilor în mediul online.

Ultimul Video

Cataloage