Grupul Eurolines mizează în 2017 pe România

• Cifra de vânzări a Grupului Eurolines, alcătuit din 21 de companii, a crescut în 2016 cu 13% şi a ajuns la 125 milioane euro.
• Vânzările de pachete turistice ale reţelelor TUI TravelCenter şi Eurolines s-au majorat cu 23% faţă de 2015.
• Tendinţa de creştere a rezervărilor prin programul Early Booking este mai mare decât în alţi ani, România detașându-se în topul căutărilor turiştilor.
• Cele mai căutate destinaţii în 2017 vor fi în continuare România, Grecia şi Spania, vedetele campaniei de Early Booking.
• Totalul vânzărilor de pachete turistice interne în 2016 a înregistrat o creştere de 86% faţă de anul anterior.

Analiza rezultatelor companiilor din Grup

Touring Europabus România, compania care deţine reţelele de agenţii de turism Eurolines şi TUI TravelCenter, va finaliza anul în curs cu o creştere de 12% a cifrei de vânzări, ajungând la nivelul de 86,5 milioane euro.
Au fost inaugurate şase noi agenţii de turism TUI TravelCenter şi Eurolines în mall-uri şi centre comerciale mari. Cele 80 de sedii TUI TravelCenter şi Eurolines alcătuiesc cea mai mare reţea de agenţii din România.
Anul 2016 a marcat cinci ani de prezenţă în România a celui mai puternic brand de turism din lume, TUI Travel, al carui reprezentant unic in Romania suntem.
Cinci ani de TUI TravelCenter în cifre
• Creştere de la 26,8 milioane euro în 2011 la 86,5 milioane euro în 2016.
• Numărul de agenţii a crescut de la 52 la 80.
• 11 destinaţii în regim charter în parteneriat cu TUI în Turcia, Grecia şi Spania.

Nova Travel, tour-operatorul Grupului, a avut în 2016 o cifră de vânzări de 11,6 milioane de euro, mai mare cu 7% faţă de nivelul din 2015. Nova Travel a extins în acest an numărul curselor charter marca TUI, iar pentru 2017 va opera o nouă destinaţie din Spania, Gran Canaria.
Danubius Travel, tour-operatorul Grupului Eurolines specializat pe incoming (turişti străini care călătoresc în România), a avut o creştere de aprox. 16% a cifrei de vânzări în anul 2016, comparativ cu anul 2015, ajungând până la nivelul de 13,8 milioane euro.
Touring Rent Auto, care operează pe piaţa românească sub brandul Enterprise Rent-A-Car, a înregistrat în anul 2016 o creştere a vânzărilor cu aproximativ 36% faţă de anul 2015, ajungând până la nivelul de 3,23 milioane euro. În prezent, Enterprise Rent-A-Car dispune de o flotă de 1.000 de autovehicule.
Green Village Resort din Sfântu Gheorghe va încheia anul 2016 cu o cifră de vânzări de aprox. 1,8 milioane euro, cu 53% mai mare faţă de anul precedent. Numărul de turişti români şi străini care au vizitat Green Village Resort a crescut, în 2016, cu aprox. 50 % comparativ cu 2015, ajungând la 9.200 persoane.

Planuri pentru 2017

Consolidarea de lider al pieţei de turism şi transport, vizând o creştere de 12% a vânzărilor, comparativ cu 2016, până la nivelul de aproximativ 140 milioane euro.
Pentru 2017, Green Village Resort şi-a propus o cifră de vânzări de aprox. 2,1 milioane euro, un plus de 13% faţă de nivelul realizat în 2016 şi continuarea investiţiilor în valoare de 350.000 euro.
Continuarea procesului de înnoire a flotei de autocare a Eurolines, prin achiziţia a trei autocare noi în 2017, în valoare de 750.000 euro.
Creşterea ponderii vânzărilor on-line.
La nivel de Grup, bugetul total al investiţiilor programate pentru anul viitor este de aproximativ 6 milioane de euro.

Adauga un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>