Eurolines Romania Goes Green – O nouă colaborare cu FlixBus, liderul european

erofb

 

• Getting green: De la 01 Septembrie, Eurolines România lansează o nouă colaborare cu FlixBus.
• Aducem Europa mai aproape împreună: Acces facil la cea mai extinsă rețea europeană de transport cu autocarul, constând în 200,000 de conexiuni zilnice către 1,200 destinații din 26 de țări.
• Interes turistic crescut: industria și turismul din România beneficiază în urma noii colaborări.
• Modelul de afaceri FlixBus combină “Best of two worlds (Ce e mai bun în cele două lumi)” – focus pe digitalizare și calitatea partenerilor IMM locali.
• Bilete achiziționate prin aplicația pentru telefoane mobile, Wi-Fi gratuit la calitate LTE și sistem de tarife dinamice la nivelul celui practicat de companiile aeriene.
• Noua colaborare cu FlixBus duce transportul cu autocarul din România la cel mai înalt nivel.

 

Facem România verde împreună: Eurolines România colaborează cu liderul european al transportului cu autocarul.

Din septembrie, liniile internaționale ale Eurolines România către Germania, Cehia, Anglia, Italia, Spania sau Franța vor fi integrate în rețeaua internațională de rute a FlixBus. Din 1 septembrie vor fi disponibile bilete pentru 200,000 de conexiuni zilnice către 1,200 de destinații din Europa, atât pe site-ul www.FlixBus.ro cât și prin aplicația FlixBus App și în cele aproape 1400 de puncte de vânzare ale Eurolines România din întreaga țară. Călătorii din România vor beneficia de cel mai nou și facil acces la cea mai extinsă rețea europeană de rute de transport cu autocarul.

Ne-am propus întotdeauna să furnizăm cele mai bune servicii clienților noștri și suntem bucuroși să anunțăm începerea parteneriatului cu FlixBus. Prin integrarea servicilor inteligente și a standardelor înalte de siguranță și calitate ale FlixBus, vom deschide o nouă eră în transportul cu autocarul din România. Pe parcursul următoarelor luni vom implementa servicii la bord adiționale în întreaga flotă de autocare, ce vor îmbunătăți semnificativ experiența de călătorie a pasagerilor și vor conduce la atragerea de noi segmente de clienți la scară europeană. Suntem extrem de convinși că nu doar Eurolines România și partenerii săi, dar și întreaga industrie românească de turism vor beneficia de pe urma acestui parteneriat” – a menționat dl. Dragoş Anastasiu, Director General Eurolines România.

Această colaborare este un pas uriaș înainte pentru noi în a continua să conectăm orașele importante ale României cu cele 26 de țări europene din portofoliul nostru. Prin combinarea serviciilor noastre și a inovației tehnologice, cu experiența regională de peste 20 de ani a Eurolines România, vom oferi o nouă experiența “verde” de călătorie clienților din România. Până la începerea vârfului de sezon de iarnă vom integra complet liniile în rețeaua noastră și vom construi cea mai puternică ofertă pentru utilizatorii români” – a anunțat Nikolai Voitiouk, FlixBus Vice President Business Eastern Europe.

Tehnologia și spiritul antreprenorial întâlnesc experiența locală

Eurolines România furnizează servicii pentru pasageri de peste 20 de ani. De la înființarea sa în 1995, Eurolines România s-a dezvoltat permanent, fiind în prezent un grup de referință în transportul și turismul din România. Grupul cuprinde 21 de companii, cu entități specializate în transport, turism, IT si hotelarie.

Modelul de afaceri al FlixBus se bazează pe o colaborare internațională unicat cu industria locală. În cei 4 ani de când operează, FlixBus a construit colaborări cu 250 de parteneri operatori de autocar din întreaga Europa. FlixBus este responsabil de partea de tehnologie, ticketing, relațiile cu clienții, planificarea rețelei de rute, marketing și vânzări, în timp ce partenerii locali se ocupă cu operarea autocarelor. În acest mod, start-up-ul în mobilitate a reușit să creeze cea mai extinsă rețea de linii de transport cu autocarul și să înființeze peste 6,000 de noi locuri de muncă în această industrie. Ținta FlixBus pentru anul 2017 este de 40 milioane de pasageri în întreaga Europa.

Primele autocare FlixBus au început să circule în România vara trecută. Rețeaua s-a dezvoltat constant și de la începutul acestei veri au fost adăugate 16 noi destinații din partea de vest a României. Împreună cu Eurolines România, FlixBus va continua să își extindă rețeaua de rute și să integreze în oferta sa linii directe către țări europene: Germania, Cehia, Franța, UK, Belgia, Olanda, Spania și Italia. Colaborarea aduce împreună tehnologia și spiritul antreprenorial, cu tradiția și calitatea industriei transportului din România și astfel conduce la crearea unei noi generații de servicii în sectorul mobilității. În același timp, economia regională va fi sprijinită prin crearea de noi locuri de muncă și prin creșterea turismului. Dragoş Anastasiu: “Împreună cu FlixBus vom aduce România mai aproape de Europa. Noi credem că Românii vor beneficia atât ca urmare a îmbunătățirii oportunităților de călătorie, dar și prin creșterea interesului străinilor pentru obiectivele turistice locale, datorită accesului mai facil și mai confortabil.

FlixBus oferă mobilitate verde și inteligență în România: Digitalizarea transportului tradițional cu autocarul

FlixBus garantează o calitate similară a serviciilor pentru fiecare autocar din flotă. Pe măsură ce serviciile vor fi integrate pe autocarele Eurolines România, pasagerii vor beneficia de internet Wi-Fi gratuit, scaune confortabile cu mai mult spațiu pentru picioare, aer condiționat, prize electrice la fiecare scaun și toaletă la bord.

Rezervarea biletelor către diversele țări europene este posibilă online pe site-urile www.FlixBus.ro, www.eurolines.ro, prin aplicația pentru mobil și în agențiile Eurolines România și TUI TravelCenter. Modificarea flexibilă a rezervării sau anularea biletului sunt posibile cu până la 15 minute înainte de plecare. Bagajul este inclus gratuit în tarif și nu este nevoie ca biletul să fie tipărit, fiind posbil check-in-ul pe baza codului QR direct pe telefonul mobil. “Viziunea noastră este să furnizăm mobilitate verde tuturor. Punctele de vânzare offline, combinate cu un sistem de rezervări online excepțional, permit oricui să exploreze continentul.” – a adăugat Nikolai Voitiouk.

 

O selecție de imagini de înaltă rezoluție este disponibilă pentru a fi descărcată în cadrul secțiunilor Multimedia room și event photos.
—–

Despre FlixBus

FlixBus este un furnizor european de transport de persoane pe distanțe lungi, creat nu cu mult timp în urmă. Din anul 2013, oferă un mod alternativ, comod și verde de a călători, pentru orice buzunar. Grație planificării inteligente a rețelei și unui sistem backend de ultimă generație, FlixBus oferă cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa, cu 200.000 de curse zilnice către 1.200 de destinații din 26 țări.

Fondat și lansat în Germania, fostul start-up combină experiența și calitatea prin strânsă colaborare cu sectorul regional de IMM-uri. Din sediile sale din Berlin, München, Paris, Zagreb, Copenhaga, Amsterdam și Milano, FlixTeam se ocupă de planificarea rețelei, relațiile cu clienții, managementul calității, marketing și vânzări, precum și de dezvoltare activității și tehnologiei. Partenerii de transport regional, adesea, firme de familie clădite pe eforturile câtorva generații, se ocupă de operațiunile cotidiene și de o flotă de autocare FlixBus verzi, punând un accent deosebit pe cele mai înalte standarde de confort și siguranță. Așadar inovația, spiritul antreprenorial și o marcă puternică în transportul internațional de persoane sunt completate de experiența și de calitatea unui sector tradițional format din firme mijlocii. Folosind un model de afaceri unic, FlixBus a transportat milioane de clienți în toată Europa și a creat mii de locuri de muncă în acest sector.

București/Berlin/Munchen, 29.08.2017

f13

f11

f10

f9

f8

f7

f6

f5

f4

flix

f1

f2

f3

Adauga un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>