Dragoş Anastasiu vrea o dublare a operaţiunilor din turism ale Eurolines în 2012

Dragos_Anastasiu2Grupul Eurolines, din care fac parte 14 companii din România, Germania si Republica Moldova, estimează pentru 2011 o creştere de aproximativ 22%, ajungând, astfel, la o cifră de afaceri de 200 de milioane de lei. 67% din cifra de afaceri a grupului o reprezintă activitatea companiei Touring Europabus, firmă care deţine reţelele de agenţii de turism Eurolines şi TUI Travel Center. 

Aceasta a înregistrat o crestere de 32% a cifrei de afaceri, până la valoarea estimată pentru finele anului de 133 milioane lei. Motorul principal al acestui trend ascendent îl constituie vanzarile de turism care le-au depăşit pe cele din 2010 cu 60%. Nova  Travel, tour-operatorul Grupului, va incheia anul cu o crestere de 21,5%, în timp ce Touring Rent Auto, compania care operează brandul Payless, estimează creşterea pe 2011 la 30%, informează un comunicat al Eurolines.

Aducerea TUI în România a însemnat pentru grupul Eurolines investiţii în evenimentul de lansare care s-au ridicat la 100.000 euro, precum şi investitii în procesul de rebranding al agenţiilor, estimate, pentru prima etapă, la aproximativ 375.000 mii Euro, sun reprezentanţii companiei. Obiectivul este ca, în urmatorii trei ani, numărul agenţiilor care vor functiona în Romania sub numele TUI Travel Center sa ajunga la 100.

„Pentru 2012 estimăm ca aproximativ 140.000 de români vor călători în strainatate prin intermediul agenţiilor noastre”, spune Dragoa Anastasiu, Presedintele Grupului Eurolines, compania propunandu-si sa pastreze ritmul cresterii inregistrate anul acesta si in 2012.

Parteneriatul cu TUI Travel a presupus şi integrarea companiei Danubius Travel din Constanta, fostul reprezentant TUI în România până la retragerea nemţilor, în Grupul Eurolines. Danubius Travel a avut o cifra de afaceri de 12,42 milioane de lei si un profit net de 17.906 lei în 2010. În cadrul grupului, Danubius îşi va pastra aria sa de expertiză – serviciile de incoming şi business travel.

Dragoş Anastasiu estimează că în urma acestor demersuri grupul va înregistra o dublare a operatiunilor din turism, ajungând la un procent de 50% din cifra de afaceri totală. De asemenea, acesta se aşteaptă ca, începând cu anul 2012, sa crească numărul străinilor care vor veni să viziteze Romania prin TUI, de la aproximativ 32.800 în 2011 la 46.000 în 2012.

Interviu aparut in Bussiness Cover

 

 

Adauga un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>