eg_despre

Profilul Grupului

GRUPUL EUROLINES, din care fac parte 20 de companii din România, Germania şi Republica Moldova, a înregistrat în 2015 o creştere de 17% a cifrei de vânzări față de 2014.

În 2016, strategia Grupului Eurolines România se axează pe consolidarea liniilor de business, a poziţiei de lider pe piaţă şi pe dezvoltarea afacerilor în mediul online.

Grupul Eurolines România a încheiat anul 2015 cu o cifră de vânzări de 492 milioane de lei.

Grupul este prezent pe piaţa românească de peste 20 ani. În anul 2011 a încheiat un parteneriat strategic cu TUI Travel PLC, devenind astfel reprezentantul brandului TUI TravelCenter în România.

Pentru că sunteţi în centrul preocupărilor noastre, dorim să vă oferim cele mai variate produse, precum şi cea mai complexă ofertă a partenerilor noştri.

Anticipăm dorinţele dumneavoastră, de aceea investim constant în tehnologie şi profesionalism. Creăm, dezvoltăm şi implementăm sisteme de rezervări performante, sisteme de monitorizare a flotei, de gestionare a datelor, toate adaptate nevoilor de business specifice acestei industrii.

Eforturile noastre sunt îndreptate către eficientizarea şi îmbunătăţirea serviciilor, către personalizarea ofertelor în funcţie de tipologia fiecărei persoane căreia ne adresăm.

Suntem recunoscuţi pentru faptul că putem satisface cele mai atipice şi complexe cereri de servicii turistice datorită multitudinii de “instrumente” pe care le avem la dispoziţie: autocar, avion, turism, principalele sisteme de rezervări on line existente în piaţa turistică, rent a car şi taxi.

Toate acestea ne poziţioneazâ ca singurul furnizor de servicii turistice complete din România.