2016, anul relansării destinaţiei turistice România

Ne apropiem de sfârşitul unui an care a avut cele mai bune premise pentru dezvoltarea turismului în România, atât pe zona de incoming (aducerea turiştilor străini în România), cât şi pe turism intern.

Avem cu 10% mai mulţi turişti străini care au ales să viziteze ţara noastră, iar tendinţa rămâne ascendentă.
În anul 2016, până la luna octombrie, sosirile de turişti străini au crescut cu 10%, iar inoptări cu 8,5%.
Turiştii românii au reprezentat 77%, iar cei străini 23%, miza noastră fiind să contribuim la creşterea acestui ultim procent până la 30% într-un interval de 4 ani.
Principalele ţări generatoare de incoming au fost Germania, Israel, Italia.

Dragoş Anastasiu doreşte să repună România în cataloagele TUI în 2018

Dragoş Anastasiu, preşedintele Eurolines Grup, liderul pieţei de turism din România, apreciază că, după mai mulţi ani de avans timid, anul care se apropie de final a adus relansarea brandului turistic România.
Numărul turiştilor străini a crescut cu circa 10%, destinaţiile vedetă fiind Delta Dunării, Transilvania şi Bucureşti.

Incertitudinile legate de securitate la nivel mondial, cât şi evoluţia pozitivă a produsului turistic românesc, au reprezentat o oportunitate pentru destinaţia turistică România.
Avansul ar fi putut să fie semnificativ mai mare, dacă ţara noastră ar fi dispus de un buget de promovare adecvat momentului, ceea ce nu s-a întâmplat.

Grupul Eurolines mizează pe destinaţia România şi pentru următorii ani

Evoluţia de până acum ne ambiţionează să avem drept obiectiv ca destinaţia România să reapară în cataloagele tipărite ale TUI, liderul mondial al turismului, pentru sezonul de vară 2018.
Vrem, astfel, să contribuim şi noi esenţial la obiective care ni se par pe cât de importante, pe atât de realizabile pentru o industrie care ar trebui să fie prioritară pentru România: minimum 30% pondere turişti străini şi 10% contribuţie a turismului la PIB.
Dincolo de implicarea la nivel de promovare şi vânzare a produslui turistic, Grupul Eurolines a investit deja în locaţii hoteliere de excepţie, precum Greeen Village Resort în Sfântu Gheorghe / Delta Dunării sau Valea Verde / Cund – Transilvania şi urmăreşte să lărgească portofoliul cu facilităţi similare de cazare care s-ar putea regăsi în conceptul şi platforma RoBeLo (www.robelo.ro, Romanian Best Locations).

Anul 2106 a fost unul record şi în ceea ce priveşte plecările românilor în străinătate (la graniţa au fost număraţi cu 24% mai mulţi români care au ieşit din ţară).
Partea mai puţin bună este reprezentată de scăderea încrederii turiştilor în agenţiile de turism în urmă unor incidente de tip insolvenţă, venite pe fundamentul unei legislaţii inadecvate în domeniu.

În acest context, Grupul Eurolines / TUI TravelCenter, pe lângă contribuţia adusă la îmbunătăţirea legislaţiei, a acţionat susţinut în acest an, încercând şi reuşind, prin investiţii în calitatea consultanţei, tehnologie, comunicare şi branding adecvat, să compenseze acest handicap.
Siguranţa turiştilor a reprezentat şi va reprezenta principala preocupare a Grupului.

Adauga un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>