10 reguli de branding pentru TUI TravelCenter

  1. Logoul se va afisa intotdeuna pe una dintre culorile TUI sau pe o poza inspirationala, niciodata pe alb si niciodata distorsionat. Exceptie – stationary.
  2. In jurul logoului trebuie sa ramana un spatiu gol, macar o data si jumatate diametrul punctului de la zambet.
  3. Logoul trebuie sa iasa mereu in evidenta, ca atare nu se vor folosi alte elemente grafice sau texte rosii in aceeasi compozitie.
  4. Logoul TUI are intotdeuna culoarea rosie. Trendul este ca particulele “TravelCenter” sa capete culoarea albastra, dar zambetul si particular TUI vor ramane rosii chiar si dupa schimbare.
  5. Avem definite 20 de culori pentru fiecare stare sau ocazie. Folosirea altor culori decat cele agreate nu este permisa.
  6. Brandul TUI vine cu propriul sau font (TUI Type) si pe aceste trebuie sa il folosim. TUI TravelCenter se scrie exact asa: TUI cu majuscule si TravelCenter legat.
  7. Pozele puse la dispozitie de TUI comunica mereu o emotie. Intai ganditi-va la povestea pe care vreti sa o spuneti, apoi alegeti pozele din poolul de imagini.
  8. Materialele TUI trebuie sa respecte un layout comun, stabilit in functie de canalul pe care comunicam, de subiectul comunicarii si de targetul pentru care comunicam.
  9. Exista 7 Lumi TUI, fiecare exprimand un concept si adresandu-se unui tip de client: TUI Classic, TUI Beach, TUI Lifestyle, TUI Nature, TUI Scene , TUI Premium, TUI Vital. Fiecare are propria ei identitate vizuala.
  10. Orice document facut in afara firmei pentru brandul TUI trebuie sa respecte principiile si identitatea vizuala a brandului.

 

Adauga un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>